2017
Вихід на суміжні ринки - запуск слабоалкогольних коктейлів TROPIC BAR і Black Alco
2016
Виведення на ринок лимонадів Bon Lemon - натуральних, виготовлених за європейськими традиціями з яскраво вираженим лимонним смаком і без штучних барвників і ароматизаторів.
2015
Компанія купує Новомосковський завод мінеральних вод і з цього моменту 100% води Бон Буассон видобувається з мінерального джерела Новотроїцьке в курортній зоні Солоний Лиман і розливається безпосередньо на місці видобутку.
2009
Завдяки поєднанню виробничих технологій і маркетингових стратегій вперше в Україні на ринок вийшов енергетичний напій в PET упаковці - TM Black. Стратегія спрацювала - сьогодні Black №1 з продажу на ринку енергетиків України (за даними компанії Nielsen)
2003
Введення в експлуатацію другої лінії виробництва, розширення асортименту лимонадів
1998
Виведення на ринок легендарної Золотої Серії лимонадів з класичними смаками. На них виросло не одне покоління українців, а ця серія стала беззаперечним лідером за 20 років свого існування в сегменті класичних лимонадів.
1997
Запуск виробництва в Дніпропетровську. Першим з продуктів компанії стала вода Бон Буассон, яка і сьогодні присутня в портфелі брендів і пройшла через багато змін за ці 20 років.